Kontakt
Czy mają Państwo pytania dotyczące naszych produktów i usług? Szukasz osobistego punktu kontaktowego? Kontakt

 
 
 

ineo Remote Care

Maksymalne wsparcie za minimalną cenę

 

ineo Remote Care: Maksymalne wsparcie za minimalną cenę - poprzez zdalne diagnozowanie i wsparcie techniczne.

Ineo Remote Care to system raportujący który łączy urządzenie Develop ineo bezpośrednio z firmą serwisową obsługującą urządzenie. Odczyty stanu maszyny i liczników, raportowanie błędów oraz informacje o poziomach zużycia materiałów eksploatacyjnych odbywają się zdalnie przez łącze internetowe (e-mail) lub przez modem GPRS (łącza telefonii komórkowej). Ineo Remote Care pozwala również firmie serwisującej urządzenie zaoferować wsparcie techniczne poprzez centralne dostosowanie zarówno systemu jak i oprogramowania w celu optymalizacji jakości kopii i wydruków. Ponadto serisant zdalnie może ponownie zainicjować system po awarii lub restarcie. Oznacza to, że możliwe jest wykrycie ewentualnych usterek lub zacięć zanim one nastąpią, i zapobieżenie ich występowaniu bez potrzeby wizyty serwisanta.

 

Ineo Remote Care to system raportujący który łączy urządzenie Develop ineo bezpośrednio z firmą serwisową obsługującą urządzenie. Odczyty stanu maszyny i liczników, raportowanie błędów oraz informacje o poziomach zużycia materiałów eksploatacyjnych odbywają się zdalnie przez łącze internetowe (e-mail) lub przez modem GPRS (łącza telefonii komórkowej). Ineo Remote Care pozwala również firmie serwisującej urządzenie zaoferować wsparcie techniczne poprzez centralne dostosowanie zarówno systemu jak i oprogramowania w celu optymalizacji jakości kopii i wydruków. Ponadto serisant zdalnie może ponownie zainicjować system po awarii lub restarcie. Oznacza to, że możliwe jest wykrycie ewentualnych usterek lub zacięć zanim one nastąpią, i zapobieżenie ich występowaniu bez potrzeby wizyty serwisanta.

Ineo Remote Care

Pro-aktywne wsparcie klienta

Przez automatyczne wysyłanie raportów o stanie urządzenia firma serwisująca może szybko zdiagnozować i zapobiec możliwym usterkom. Np. w przypadku częstych zacięć papieru szybka wymiana zużytych części może zapobiec całkowitej awarii.

Mniejsza administracja

W razie potrzeby częstego odczytu liczników serwis może tą czynność zautomatyzować poprzez ineo Remote Care. Stany liczników są podane pod kątem rozmiaru papieru i trybów kopia/wydruk. Rezultatem jest znaczące ograniczenie kosztów i czasu.

Automatyczna dostawa tonera

Firma serwisująca jest na bieżąco informowana o poziomach materiałów eksploatacyjnych takich jak tonery. Jeżeli poziom ich spadnie poniżej założonego poziomu wysyłana jest nowa dostawa. Nie ma potrzeby nieustannie kontrolować stanu tonerów oraz gromadzić jego zapasów.

Bezpieczeństwo

ineo Remote Care używa dwóch kanałów komunikacji z firmą serwisującą: GPRS lub przez email. Transmisja danych odbywa się na podstawie wymagań i zaleceń informatycznych w Państwa firmie. Jakakolwiek metoda będzie użyta, wszystkie dane pozostaną bezpieczne. Przesyłane są tylko dane o stanie urządzenia, nie jest możliwe przesyłanie informacji zawartych w drukowanych lub kopiowanych dokumentach.

  • Administracja
  • Koncerny
  • Niezależni
poleć produkt znajomemu
Wszystkie marki lub nazwy produktów są zarejestrowanymi znakami towarowymi lub nazwami produktów ich producentów.
Develop zastrzega sobie prawo do zmian technicznych. Wszystkie dane odnoszą się do maksymalnej konfiguracji.
 
 
Produkty polecane